So??

Tänk vad kul man kan ha med sin sms inkorg =) stal de rakt av från Caya (frågorna alltså =) inte svaren..)

Ta fram din mobil och bläddra igenom din inkorg. Stanna när du har räknat till tio och skriv första meningen i sms:et. Gör likadant på varje fråga

1.Vad skulle du säga om din flickvän var otrogen mot dig? har ingen flickvän så jag byter det mot pojkvän... =)
"Jag är nyduschad o har en grym abstinens"


2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
“har varit där”

 

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
“Nä så såg jag messet nu när jag stängt av datan”

 

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
“Synd”

 

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
“När slutar du idag då”

 

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
“Det går bra”

 

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
“japp de ar helt galet har massor med folk overallt”

 

8.Vad vill du höra mest av allt?
“Utvecklingssamtal mån 29 sept”

 

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
“Ja puss”

 

10. Din romantiska replik?
“Det går bra”

 

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
“ok självklart går jag inte in där om du inte vill det!”

 

 

Haha de här blev ju roligt ju =)

 

XOXO


Lämna ett meddelande
Postat av: Beauty By Beata

Det gjorde du rätt i! Fint det blev i headern.



Kram kram

2008-09-30 @ 19:49:47
URL: http://beatas.blogg.se/
Postat av: Tyra

Hejsan vad fin bloggen blivit- verkligen! Tack snälla för din peppande kommentar. Jag tror du är en trogen läsare och då är det extra kul att höra vad du tycker om min blogg nu- tack snälla söta du :D Kram kram

2008-09-30 @ 23:18:48
URL: http://www.tyras.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0