Semester =)

Idag har jag haft semester T's dagis är stängt så jag tog ut semester redan i våras för att kunna vara hemma med henne...

Så kl 7.15 kom min lilla ängel till mig o då åt vi frukost sen gick vi till stan vid 10 tiden... Man kan ju inte gå o dra hela dagen ;-)
sen gick vi hem o jag lagade pannkakor med sylt o glass mums... sen gick vi till badhuset. Var ju bara tvungen att se min ängel när hon kan simma helt själv ....

Hon är så duktig helt otroligt. Vi åkte vattenrutschkanor o busade o lekte. De var jättekul tyckte jag med..

Nu ska jag städa eftersom att jag inte gjorde i går haha..

Mary o jessie kommer förbi sen jessie ska kolla på T's gamla säng o Mary ska fika med mig ;-)


Nu på med Madonna o hennes senaste Hard Candy så bra är den... sen städa samtidigt perfekt städmusik är det ...


XOXO

P.s Nu har jag lyckats fixa den nya bloggen som är låst att funka.... så där finns en hemlis hihi =) Länk dit finns under Länkar här till höger o heter Mitt hemliga Liv // D.s

Lämna ett meddelande
Postat av: Christina

Vad mysigt med en heldag med T! Jobbar du torsdag? Hoppas, hoppas! Kram!

2008-09-01 @ 20:22:56
URL: http://tinis82.blogspot.com
Postat av: Lillemor

Till Christina

Yes I do =)



Se ya

2008-09-02 @ 07:22:04
Postat av: Lillemor

öhh ska ju vara see ya =)

haha lite svengelska där ...

2008-09-02 @ 07:24:29

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0