Så där ja...

Jaha då är man snart x-antal tusen fattigare denna månad med. De tråkigaste som finns varje månad är att betala räkningarna. Men nu är det gjort o allt dras imorgon när pengarna kommer in... så som in o ut typ på kontot lika bra det. Så slipper jag se det =)
Är sur på F-kassan som aldrig kan fatta ett beslut om jag får bostadsbidrag eller ej!! Nu har det gått snart 8 veckor sen jag skickade in ansäkan till dom o fortfarande inget beslut... men som tur är får jag alla pengar retroaktivt så jag får snåla fram till dess...
Bara att bita ihop o se glad ut..

De blir bättre.

Nu ska jag ta en kopp te o ringa MrP .

Sov Gott Natti Natti

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0