Mitt nya motto i livet...


Jag har hittat ett nytt motto i livet:

"Att våga är att förlora fotfästet för en stund.. Att aldrig våga är att förlora själva livet"

//Sören Kirkegaard...


Jag anser att detta är nåt man ska leva efter, tänk om man vågade mer vad mycket mer man skulle vinna =)

Jag har bestämt mig för att inte oroa mig så mycket nu..ska inte fundera o analysera så mycket.
Tror att allt löser sig ändå..
Och för första gången på bra länge så verkar nästan allt gå min väg.. jag är glad helt enkelt.

O ikväll blir de pannkakor med glass o sylt =)

Fast först ska jag o T hälsa på MrP när han renoverar sin lägenhet.

Ha en bra dag

XOXO

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0