Mer död än levande...

Så är det jag känner mig idag. MrP o jag var ju bjudna på middag igår hos grannarna Kela o R, fick underbart god mat =) Tack ...
Och gott vin.. massor med gott vin, baileys o så klämde vi ett par drinkar o pratade bort mer än 7 timmar.
Så idag när jag vaknade så hade jag ont i huvudet, riktigt ont ... så är livet. Synd bara att jag hade bestämt att jag skulle hjälpa min morfar att tvätta hans fönster kl 11.30 =(
Så de var bara att kliva ur den varma sköna sängen o in i duschen o på med kläderna o sen iväg. Promenaden på 10 min till morfar gjorde att jag blev någerlunda pigg o tvättandet gjorde mig helt pigg (för stunden)
Sen bar de av till mat affären för att handla mat =) De var riktigt tomt i skåpen där hemma, men inte nu....
Det är de bästa att handla en massa o fylla kyl o frys o alla andra skåp. Så skönt.

Fick även en förtidig födelsedags present av min mamma, en kaffebryggare! Hurra!!
Min gick sönder typ en vecka innan jag flyttade till nya lägenheten, sen dessa har jag levt på pulverkaffe, jag kan dricka de, tycker de är ok... Men MrP har inte varit lika förtjust....
Men nu kan jag bjuda på riktigt kaffe, ifrån min nya fina kaffebryggare =)

Nu sitter jag på nummerfabriken ska strax börja jobba, har en häääärlig låååång natt framför mig ända till 03.00 ska jag sitta här =(

Vill inget annat än att ligga i sängen under varma täcket men de får det bli sen... kl 03.30, hoppas hoppas tiden går fort.

Vi höres o Synes under natten =)

XOXO

Grattis Fröken K på födelsedagen 4 år kvar till 30 =)

Den hemliga bloggen är uppdaterad nu ... med lite grann, inge viktigt men lite grann...

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0