Lugna gatan...

Här är de lugna gatan.. så skumt.. måste vara riktigt bra bemmanat i natt, ingen kö peppar peppar ta i trä bäst att inte säga för mycket, då börjar de väl ringa som attan...

Jag har haft lite ångest över den här nattens jobb. Löningshelg o nattlördag för mig brukar inte vara en bra kombination. Iallafall inte de senaste gångerna. Minns en natt när jag satt här o nästan grät för att de var sånt tryck på telefonen o de som ringde var såååå elaka o bara gapade o skrek o var fulla.
Men än så länge peppar peppar igen ;-) så har det inte varit nån sån "tomte"

Men de är ju ca 4 timmar kvar av passet så de kan ju ändras snabbt..

Fast lite skumt känns de ändå för de har legat övertid o massor med extra ute för oss att plocka på oss inför den här natten.

Men vi får väl se, håll tummarna åt mig för en lugn natt....


XOXO

Och inte en ända Mekonomen i Falun adressförfrågan har jag fått, ännu... =) Har svenska foket tröttnat på att höra det icke roliga gatunamnet??

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0