Köttfärsås o spagetti.

Kan de bli bättre än så ??

Jag bara älskar vanlig spagetti med köttfärsås. de är så gott. så de fick de bli till middag med vitlöksbröd till för min del. Mums =)

idag kommer de inte att ske mycket, dagen är snart över ska krypa upp med T i soffan snart o titta på Bolibompa.

Sen är de sago-dax o sen sova för T och jag ska se på Americas next topmodel.. De har flyttat de från onsdagar 21 till tisdagar 20.. eller är de bara idag kanske?? nån som vet?
Jag gillar bättre när de bra programen går 21.00 för då hinner jag hem om jag tränar sent o så.. Men men de kan ju inte lägga tv-programen efter hur jag tränar haha...
Även om de vore himla smidigt om de kunde göra det.


ha en trevlig kväll

XOXO

Lämna ett meddelande
Postat av: veronica

Jag åt också köttfärssås till middag. Bra tisdagsmat! Kram

2008-09-10 @ 08:18:08

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0