Kanske borde blogga??

Ja nu kanske de dags för mig att blogga lite.
Men jag har ju inget att skriva om... livet rullar på. Jag o MrP träffas fortfarande o de är lika pirrigt i magen varje gång jag träffar honom...
Ja inte som första gångerna men ni vet de där första pirret går ju liksom över efter ett tag...

Igår kväll var jag så trött så han fick sova i sin egna "dammiga" säng =)
Men ikväll vill jag ha honom hos mig... Saknar honom :-P


Ska försöka blogga om lite roligare saker var efter. =)

Börjar bli bättre nu från min monster förkylning...

Imorgon är de fredag ifall någon har missat det (jag o MrP trodde de var torsdag igår snacka om att vi blev besvikna när vi insåg att de bara var onsdag =(... )

XOXO

P.s har uppdaterat hemliga bloggen här bredvid =) D.s

Lämna ett meddelande
Postat av: Tess

åh, har du en hemlig blogg? nu blev jag nyfiken... Får man läsa? Mhv Tess ps. grattis till kärleken... :D ds

2008-09-18 @ 15:26:37
Postat av: Jessica

Määh! Kan ju inte läsa din hemliga blogg! Vad ska man muta med för att få se den då? sur (på låtsas såklart).. Kramis

2008-09-18 @ 18:40:29
Postat av: marie

Ny blogg igen? Jag vill läsa den hemliga bloggen, nuuuuuuuu

2008-09-18 @ 18:46:24

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0