Jag är sjuuuuuk...

Åhh jag är så sjuks å sjuk... nja kanske inte direkt men jag är förkyld...
Helt snorig o trött o hängig är jag. Fast jag har varken tid eller råd att vara hemma.
Det går inte!

Igår fyllde min mamma år. Hurra o grattis till henne. Jag fick hem T ett par timmar o vi gick dit på kalas. de blev en massa gott =)

Sen lämnade jag tillbaka T till hennes pappa igen.. kröp ner i soffan o låg där ända till de var dags för mig att kasta ner nyckeln till MrP.
Han var så söt hade köpt kakor o halstabletter till mig =)
Sen tog han hand om mig o mitt förkylda lilla jag. Det är på nåt sätt lätttare att vara sjuk när de finns nån som bryr sig om en själv.
Jag tyckte riktig synd om mig själv i morse.. usch så trött jag var när klockan ringde. Men nu har jag druckit c-vitamin brus o 2 koppar kaffe så nu ska jag snart vara på G igen.. En Panodil på de här o sen är jag på banan resten av dagen.

Hade förresten jättekul hos K & R i lördags. Gick till Palace de var inte riktigt lika kul så jag o MrP åkte hem.

Hörs senare..

XOXO

Lämna ett meddelande
Postat av: Angelica

Måste bara säga att jag tycker hemskt synd om dig!!! ;)

Ligger själv sjuk o jisses så sjuk jag känner mig :)

Förstår preci vad du menar med att mn vill bli ompysslad. Tur att jag har en underbar sambo som pysslar om både mig ett sjukt gnälligt bran en hundvalp och en galenhund till, för att inte prata om den komplett galna katten :D

krya på dig!!!

Kram

2008-09-16 @ 11:09:24
URL: http://tvanyanseravguld.se
Postat av: Beauty By Beata

Hej!

Det går bra i skolan. Känns som jag hittat rätt. Gäller bara att plugga på bra nu.

Hur är det på jobbet då? Träffade Aka och hon sa att de anställde som bara den nu.



Usch, krya på dej stackare. Kram!

2008-09-17 @ 16:31:14
URL: http://beatas.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0