I'm still a live are you?

Ja just det hela dagen har gått utan att vi har sugits in i nåt svart hål.. fast nu enligt Af-blaskan o Ex-tidningen så kanske de inte sker idag... utan de kanske sker en annan dag?
Yeah right.. de komme ringe svart hål o gör det de så är de inte ett dugg vi kan göra åt det haha =)

Tänk om de var nån stackars tomte som använde upp alla pengar igår o så vaknar han7hon idag o har inte ett öre o världen har inte gått under.. *stackare*
(egentligen tycker jag inte ett dugg synd om den /dom som gjort de är man så dum så man tror på såna katastrof-grejer så jaaa då får man skylla sig själv)

Nu har jag lagat ungspannkaka till mig o T o vi har ätit med. T är i duschen o de är dags för mig ta henne därifrån =)

Ett himla liv kommer det att bli.

Ikväll tittar jag på Idol kl 20 o sen Vem kan slå Filip o Fredrik kl 21... de är min tv-kväll..
Vad tittar ni på ??

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0