Hela helgen.

Så jaha... då var helgen över ... igen...
Varför går den lediga tiden så mycket fortarare än den när man arbetar/pluggar?

Skumt det  där =)

Iallafall.. detta har hänt...
T kom hem i fredags, vi hade myskväll med pizza o godis. MrP kom förbi o vi slappade..
Lördag vi steg upp alla 3 åt frukost, jag o T gick till F&S för hennes barngympa... MrP åkte hem för att fixa sin lägenhet..

Efter T's gympa så gick vi hem o lagade lunch de blev köttfärslimpa, potatis o sås, mums tyckte T o jag...
Sen bar det av till Vasaparken, Pekingspelen (nån skolidrotts grej som varit hela förra veckan) hade avslutning så vi kollade lite på Petter, var inge bra tyckte T så vi gav oss av til F&S, igen... För ett Danspass!
Det var det roligaste jag någonsin tränat, så kul att få skaka rumpa i en hel timme. Hopppas verkligen att de kommer till oss i vår!
Då kommer det att bli mitt absoluta favorit pass.

PÅ kvällen kom MrP o vi kollade på film I am legend... den var riktigt bra, fast lite skum =)
Kanske beror de på att jag somnade hela tiden haha.. var så trött efter mina 2 träningspass..

Igår gav vi oss av till Arkösund o hittade kantareller  o trumpetsvamp.
Åt middag hos mamma så gott blev det, naturligtvis så åt vi kantarellsås till köttet =)

Hann även med att färga håret också, så nu är jag en blond-brunett. Tyckte först det blev för mörkt men när slingorna kom i så blev jag super nöjd.

Ja det var det.. nu är det måndag o dags för en ny vecka.

Vad har ni gjort i helgen?

XOXO

P.s har inte ätit några kräftor ännu i år... ajabaja, de var inte bra måste göra de snart, kanske nästa helg hmm...Har ni ätit kräftor?? D.s

Lämna ett meddelande
Postat av: veronica

Puh, jag har ätit kräftor 5 helger på raken så för mig får det vara nog nu. Men du har ju nåt att se fram emot då! Kram

2008-09-22 @ 11:32:02

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0