Har de lungt igen..

haha har inge o göra... inge o läsa o ingen som ringer.. så ja jag får väl blogga då =)

Tänkte på en sak varför går folk in o skriver kommentarer som låter så här:
Hej gå in o läsa min nya blogg den är jättebra o jag skriver om min fina rosa dator o mitt bla bla bla... osv osv...

Varför skriver folk såna kommentarer. Jag skulle aldrig gå in på nåns blogg om den skrev en sån kommentar hos mig haha.. Varför skulle jag göra det när personen bara gör reklam för sig själv..

Nej fy för såna kommentarer. Ok om man skriver nåt om inlägget o sen typ Kom gärna o hälsa på i min blog osv...

Men ingen j-vla reklam kommentar haha =)

Tur at ingen gör de hos mig


Bara 1 tim o 25 min kvar =)

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0