Godmorgon regninga gråa torsdag..

Solen skiner himlen är blå åhh vad skönt det är att leeeva då..
Högt i topp går allas humör och de är de som susen gör
HEJ!!


Ja den måste man sjunga riktigt högt nu när man går till dagis o de små-dugg regnar varje morgon..

Men de finns inget som kan ta bort mitt soliga humör idag =)

Tänk vad de kan göra för ens humör att ha människor som bryr sig runt omkring en.
Jag har slutat oroa mig för allt o bara njuter av livet.
Det är ju så det ska vara.

Jag har funderat mycket de senaste åren men nu har jag slutat med de.
Jag tar det som det kommer helt enkelt. Ingen ide att gå runt o försöka planera en massa
för att de är ju inte ens säkert att man lever i 10 år till
(ok de där lät lite deppigt men de är men de är mer ett realistiskt konstaterande att så är livet man vet ju aldrig när de tar slut, eller hur??)

Nu ska jag sätta igång här för dagen.

T är på dagis de ska ha 5-årsgrupp idag o jag kom ihåg matsäck trots att de blev lite rörigt imorse med 2 som skulle in i duschen o en T som inte ville gå upp =)
Jag är ju rätt van vid att vara själv om badrummet så då blir de lite kaos när de är nån annan som vill komma in där med haha.

Men man lär sig väl med tiden, hoppas jag


Nu dags o göra lite nytta.


See ya later...

XOXO

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0