Bowlingproffs??

Som mamma måste man ju välja ut en lämplig sport som man kans tyra in sitt barn så de kan bli proffs.. så at tman som förälder kan luta sig tillbaka på åldernshöst o bara njuta av sitt barnsframgångar.....
OBS!!! Ironi på hög nivå naturligtvis så skulle de aldrig falla mig in att bestämma vad mitt barn sla pyssla med i framtiden... =)

Men iallafall.. Igår kväll var det dags för Bowling med Nummerfabriken på Hugos... Vi delades upp i slumpmässiga lag. Mitt lag var kanon hade 3 riktiga klippor med =)
T fick en egen bana men ingick i mitt lag... Hon var jättaduktig o då menar jag jättaeduktig. Ok hon hade "staketen" upp på sidorna av banorna, men ändå. Hon fick i väg kloten med mer fart o styrka den här gången (till skillnad mot första då jag tror de tog nästa 1 min för klotet att komma fram till käglorna =)...)
Iallafall, hon gjorde 3 strike.. Förstår ni 3st strike! Jag lyckades med 1 =)

Så hennes framtida proffskarriär ligger kanske i Bowling??
Ivilket fall som helst så tyckte hon att de var jättekul och stal hela showen. Tur att hon inte är blyg när vi var ca 30 personer där.

Kameran fick jag inte med mig i stressen som blev. men ska se om jag inte kan låna lite bilder från jobbet när de kommer ut =)

Nu dags för fredagen att börja..


Ikväll ska jag o MrP på middag hos Kela & R, undrar vad de kan bli för nåt gott ikväll??
T åker till sin pappa idag så nu är de en vecka utan bus då framöver... =(

Vad ska ni gör ai helgen då??

XOXO

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0