All night long....

Har ni märkt att jag gillar mina rubriker på engelska.. (är för att syrran är i Usa o semestrar bland orkaner o annan skit haha...nej hon har de bra har inte blåst bort ännu..)

Iallafall idag kom Fröken K o hennes R hem från greklands ö-värld o de slår till på en förfest för att fira sin hemkomst. Hurra tänker jag som är party-sugen (har varit de sen igår f-middag)
Så ikväll ska jag dra med mig MrP hem till dom rakt över gården o upp för trappan skönt att de är så nära =)

Mindre kul är att skit-automaten åt upp mitt kort idag (igen) Undrar om de inte är typ 3 gången eller nåt...
Fast idag får jag faktiskt skylla mig själv för jag slog in koden till mitt andra kort 3 gånger o mums mums sa maskinen...
F*n sa jag högt o tydligt o fick skumma blickar från de andra "svenssons" som stod i kön..

Iallafall så hann jag till Den gröna butiken för att inhandla mitt vin o sen var de stop.. har lite pengar i plånboken så vi får se hur de går ikväll om de blir utgång eller om vi går någonstanns där de är gratis haha...
Välja mellan drinkar o entré är ju inte kul haha...
Men ibland så får man betala för att man är lite klantig..

Iallafall så ska de bli kul.

Vad som inte är lika kul är att jag börjar bli förkyld men men de får jag ta när de kommer.


Så trevlig lördag

Gör inget som jag inte skulle ha gjort

XOXO

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0