Usch för mitt morgonhumör..

Jag gillar verkligen inte mitt morgonhumör ibland... Imorse var jag så trött .. ville inte kliva ur sängen alls. Så då låg jag där och drog mig istället, så att jag fick stressa en massa.
Usch o stackars T och MrP fick all min stress över sig...
 MrP som hjälpte mig att se till att T fick på sig kläderna åt rätt håll.. Gick hur smidigt som helst när han hjälpte henne.. Undrar om de är roligare med hans hjälp än min.

T drömde mardrömmar i natt inte alls kul för henne.. Så jag fick krypa ner o lägga mig i hennes säng till hon somnade igen. Men de gick bra, tur hon har en vanlig säng.

Nu ska jag gör alite nytta här.


Ha en bra dag njut av solen den strålar verkligen idag . Blir en fin fin dag tror jag.


XOXO

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0