Träningsdags...

om 45 min är det dags att träna...
Så nu har jag dragidt på mig träningskläderna... igen...
Har hunnit städa och fixa iordning här hemma, läsa och göra fint. så jag är glad över den här dagen. Nu ska jag bara ta hand om mig själv ett tag med =)

Sen blir dagen perfekt, hem efter träning, laga lite mat, duscha o så kommer MrP =)

Undrar hur det blir när han har renoverat klart sin lägenhet?? Som det är nu så är han typ här varje kväll o sover här varje natt. Ja inte riktigt när T är här men nästan...
fast de är ju inget som säger att de inte blir likadant då iofs.. fast då kan jag komma hem till honom med. Just nu som det ser ut så är det inte så kul =)
En byggarbetsplats har han där hemma... hihi.. men snart är de klart..


Nu dags o ge sig av strax bara dricka lite vatten...

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0