Tränad o klar =)

Så då har jag tränat klart, lagat mat och duschat. Nu är jag snygg o fräsch igen haha...

Det var riktigt skönt att ha tränat lite, känner mig så där trött på ett behagligt sätt.. så skönt. Men ändå är jag pigg, pigg i kroppen. Känns som om jag skulle kunna klara precis vad som helst just nu!
I Love It...

Träffade Kela på F&S, hon kommer hit imorgon för lite vin och party =)
Har en lugn dag på fredag så vi tänkte passa på. Jag var ju på partyhumör i fredags o ville dansa, men Kela skulle till Stockholm så de gick ju inte =) Men då bestämde vi att vi tar det imorgon istället o så är det sagt.
Det ska bli kul..
Får se om jag tar ett Corepass innan, kanske .... blir ju rätt trött efter ett sånt pass så vi får se.

Nu ska jag slappa i soffan...

Vi ses o hörs.

XOXO

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0