Todays outfit :-P

Så här såg jag ut idag:



Älskar den här poloklänningen från Gina.. har den i helsvart med, så skön. (haha har visst inte fixat håret på kortet )



Såklart måste ju T vara med också... fast hennes outfit syns ju inte så bra. Men hon hade tunika o svarta tights o en grå längre cardigan på sig ...

Jag brukar ju aldrig lägga ut "dagens klädval" antagligen för att de inte är så kul att se mig till vardags haha,,, jeans o o top o kavaj har ju alla sett. Inte direkt jättespännande. :-P

Så nu V ska jag avslöja vad MrP fick i present av mig.. Kaffekoppar haha vad spännande, kolagodisar från en liten fabrik i Åre och sen ja ... de sista vill jag inte avslöja här lite för personligt ;-)
Ja sen fick han ju chokladmuffinsen som fanns på bild tidigare idag...

Lämna ett meddelande
Postat av: L.N

Måste ju testa hur det ser ut ju...

2008-10-10 @ 19:46:59
URL: http://singelammaistan.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0