The Day Off

Så var man ledig idag då... vaknade ändå 8.15 imorse... läste tidningen i sängen o bara slappade. skönt.

Fast kl 9 var jag så hungrig att jag var tvungen att gå upp för att äta frukost =)

Jag är alltid hungrig på morgonen, frukost är nästan de första jag måste ha innan jag ens kliver ur sängen ett minikylskåp med färdig frukost brevid sängen kanske är nåt för mig att ha ??

Nu ska jag spendera dagen med att läsa och städa... har redan dammat av sovrummet, nya lakan ska i sängen... damsugaren fram och sen blir det moppen med skurmedel.. sen är jag nöjda ;-)
Lika bra o passa på nu när man är "ledig" och har tid... T kommer ju i helgen så då finns ingen tid att städa ... eller tid finns men de är inge kul o städa då... finns roligare saker och göra med henne...



Nu har jag fått en liten städpaus nu tillbaka till dammtrasan =)

XOXO

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0