Tack för att de är fredag

Äntligen... jag är så glad för att de är fredag...

Gick o la mig typ nio igår kväll var helt slut, somnade strax därefter så idag vaknade jag med tuppen =)

Bara att ta tag i dagen...

Som Emma skrev i en kommentar om mitt lilla missöde på Blodtappen, så ska jag gå dit o "slå näven i bordet" Jag ska gå dit när Kela jobbar istället, så jag vet att inte hon den där tjurpuppan jobbar!
Fast ja jag vet inte känner för att skicka en dagens ris till henne, för så där behandlar man inte människor!

Men nu har jag lugnat ner mig, den här veckan har varit ganska turbulent.

Längtar till imorgon eller till ikväll med.
För ikväll ska jag gå med mamma och se Trazzel på Skandia teaterb här i stan... Ska bli jättekul!
Hon fick det av mig i födelsedagspresent.. hoppas den är bra=)

Så här ser mit schema ut för helgen (de blir hektiskt)

Idag:
Hämta T kl 14.15
Hem
Gubben från Teknikbyggarna kommer för att kolla på badrummet 14.30-14.15
Klippa mig hos bästa frisören 15.30
Handla når o ha på mig till imorgon
Hem igen
Packa T's väska
Hennes pappa kommer 18.10
Möta mamma 18.30
Teater 19.00
Och sen bara njuta =)

Imorgon:
Frukost hos mamma typ 9.30-10.00 med Lillstrumpa o MrB
12.00 Åka o handla mat o sånt
14.00 städa
16.00 Hämta V & S på stationen
Fixa plockmaten
19.00 Kommer folket =)

Sen blir det bara Party för hela slanten med Singstar o allt ;-)
Stackars mina grannar haha kanske inte har nån bostad kvar sen... vem vet..

Nej nu måste jag fortsätta här...

XOXO

Uppdatering Lillstrumpa vill äta frukost 10.00 så dår får de väl bli så för dom ja kommer 9.30 så upp o hoppa =P

Lämna ett meddelande
Postat av: m

hm, frukost vid 10.00 later bättre....kram kram

2008-10-24 @ 10:19:39
Postat av: Jessica

Läste om tanten på blodtappen.. Jag blir också arg! Du är fin som du är och är jätteglad för din skull! Kram

2008-10-24 @ 23:30:29

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0