Svagt ögonblick

Igår under ett svagt ögonblick så lovade jag Kela att jag skulle blogga en massa idag så hon hade nåt o läsa om de var lungt på hennes jobb inatt...
hmmm jag ångrar att jag lovade det, för jag har inget o skriva om =(

Har ju bara sovit bort o slappat bort typ hela dagen... sen har de inte hänt så mycket mer.
Fick en snubbe på tråden förut som att jag var tvungen o ta hand om min röst annars fick jag knutar på halsbanden.. haha vad han skrattade åt det, o jag med iofs...

Sen blev en tjej på jobbet magsjuk o gick hem... hennes sambo var sjuk o hon blev det med.
Så nu sitter jag här o mår illa =( bläää jag hatar magsjuka fyy vad de är äckligt.
Och jag är livrädd för att få de jag med.

Men så snabbt smittar de väl inte o man insjuknar väl inte så fort va??
Inte på ett par timmar?

Jag vill verkligen inte bli sjuk.

Ska bara cykla hem o ramla i säng sen, ensam tror jag faktiskt för jag måste sova ordentligt inatt .
T kommer ju imorgon bitti halv tio o då ska vi upp o till F&S de är barngympa =)

Så ingen magsjuka till mitt hus peppar peppar ta i trä...

Nu ska jag ringa MrP o se om han mår bra..

XOXO

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0