Snart så

Snart så får jag gå hem och det ska bli så skönt. Längtar efter min sköna mjuka kudde....

Och mitt fluffiga duntäcke och min mjuka säng.. åhhh jag vill gå hem nu ...

Som tur är så är det ganska lungt här på jobbet så jag sliter inte ihjäl mig helt =)

Tyvärr så har jag fått en del puckon som har retat upp mig, tror att de är för att jag är trött med som jag är lätt retad men en del är bara såååå fjantiga..
Ringer o frågar efter Cp Andersson osv.. bla bla...
Är de kul att larva sig så?

Ok
även om jag är full så ringer jag ju inte och är dum mot andra människor....

Jaja de har väl en massa problem i sina liv så de måste ringa o vara dumma mot oss....


Antar jag...

Men trots allt så är de rätt kul ibland =)

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0