Shoppa...

Har precis kommit hem från stan med T vi har handlat födelsedagspresent till T's kompis som fyller 6 år idag. Hon ska på bowling-kalas på söndag.

=)

Sen har jag handlat lite smågrejer... typ 3 skivor o en rött läppglans, en ansiktsmask, tumvantar (eftersom att jag alltid tapapr bort en vante varje år) hmmm var de nåt mer?? Noop tror inte det.

Nu ska vi lyssna på de nya skivorna..
Ok de finns allt på nätet men de är lite kul med att ha en del skivor med i hyllan =)

Men de är nåt konstigt på min dator... jag stoppar in skivan som vanligt o sen är de ju bara att importera den till Itunes.. men den hittar inte skivan.. mkt skumt...


Iallafall XOXO....

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0