Saturday night live...

I lördags var det fest... superbra fest blev det =)
Jag är otroligt nöjd med heladagen/kvällen allt blev som jag ville... Även om de kankse inte blev det för alla =(
Bålen räckte maten blev god o de blev Bommulsfabriken efter en massa singstar. alla verkar ha haft jättekul. Ända negativa grejen var att de var för mycket folk ute så man inte kunde röra sig =(

Här kommer bilder.....

                    


                      



                                  




                                 



                                 



Så de var allt... ska försöka få fatt i en bild på mig själv med =)

Jag brukar ju sällam fastna på bild... :-P står ju mer bakom kameran än framför...
Nu ska jag fortsätta dricka te och kurera mig hemska förkylning som jag har =(


stackars mig...

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0