Oj nu är jag ju hungrig ju..

jaha så var man hungrig igen... längtar till lilla rasten då jag får äta upp min matlåda med mat från vår mys-middag igår...

Jag gjorde nåt kul ... skrev ju att de blev ris till fläskfilén.. men de blev det inte.. jag hade tydligen satt in klyftpotatis i ugnen och satt på ris också.. så jag sparade riset o så åt vi klyftpotatis =)
MrP undrade om jag hade lagat mat till ett helt kompani eftersom att de var två olika saker att välja på till fläskfilén haha...

Han fixade vinet det var riktigt gott =)

Sen när vi ätit så gick vi till videoaffären o hyrde 21, med Kevin Spacey den var jättebra. Gillar såna där spelfilmer...
Jag försökte verkligen hålla mig vaken o slumrade bara till lite i slutet hihi..


Fattar inte varför jaginte kan hålla mig vaken =)

Lämna ett meddelande
Postat av: Jessica

Vad fint du fixat med bloggen! Supernice=) Kram

2008-10-12 @ 18:36:37

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0