Motion i generna??

Kom på en sak till...

Ikväll blir det ett träningspass också...
Har lite abstinens.... har inte tränat sen i söndags o mitt spinnpass.
Men jag kände att jag behövde 2 lediga dagar utan träning.
Förra veckan blev det ju 4 träningspass. Och blir det som jag vill denna veckan så blir det 4 pass med.
Bara att planera ordentligt så går det.

T har ju blivit så duktig på att underhålla sig själv när jag tränar. Men det är ju en vana iofs.. hon är ju van vid att sitta där o rita i sina målarböcker och prata med de som jobbar på F&S...medan jag svettas..

detta sa hon innan jag tränade förra månadagen:
T: Mamma när jag blir stor ska jag bli ledare för barngympan med mormor....

Snacka om att jag blev glad... det är bra att hon växer up pmed träning förhoppningsvis så kommer hon att älska och träna som jag gör o hennes mormor..

Undrar om det kan sitta i generna? Eller om det bara är miljön som gör att man tycker om att träna?

Vad tror ni??

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0