Lördags träning..

Vaknade kl strax efter 8 imorse av att mina grannar spelade någon slags arabisk-popmusik på högvolym =)
Ingen direkt fara med det om de inte hade sjungit med för fullhals också.. o inte direkt rent...

Jaja bara o kliva upp de bra var att jag faktiskt var pigg så jag steg upp o lagade frukost o åt det. Tog en kopp kaffe med mjölk i..
Pratade med mamma o bestämde mig för att träna kl 11. Tänkte att efter mitt Corepass i torsdags så måste jag röra på mig igen. Jag hade sån träningsverk inuti magen, inte i de "vanliga" magmusklerna utan de där små rackarna som sitter längre in. Vilket gjorde att jag knappt kunde ta djupa andetag utan att de gjorde lite ont =)
vet ju att jag hade rätt teknik när de gör så här ont efteråt haha.. nåt positivt med de hela...

Så jag galoperade ner till F&S (läs cyklade) o där körde jag ett hårt pass som jag var helt slut efter..

Men nu känns det bättre o jag ska ta o städa lite här hemma.


XOXO

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0