Lördag=Mysmiddag

Just nu står jag vid spisen o lagar middag .. ja eller inte just precis nu.. men annars =)

Det blir en mysig middag med champinjongratinerad fläskfile och ris, en toscana-sallad till o förhoppningsvis en flaska rött till =)
trodde jag hade en flaska oöppnad kvar sen min födelsedagsfest förra veckan men den var öppnad o smakade riktigt illa så nu fick MrP till uppgift att leta fram en ...

Till efterrätt blir det pannacotta med halon/blåbärsås och lite hallon o blåbär på toppen.. Mums!

Så nu hörs vi inte mer idag.. nu är det mys som gäller....

Men de blir lugnt med vinet, börjar jobba 7.00 imorgon.. =(


Till er alla från mig, Trevlig lördag....

XOXO

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0