Lite ont i håret

Idag har jag lite ont i huvudet ... det blev vin och prat igår och en massa dans =)
Så idag är jag riktigt slut i huvudet. Det onda är på väg bort men tröttheten finns där ändå...

Ja ja man får skylla sig själv. Vi hade iallafall jättekul. Kattis, Kela, Robban o MrP o så jag förstås var ute en sväng...
Ska ringa MrP och se om han kom ur sängen imorse...
Själv sitter jag på jobbet ska jobba ikväll till 01 =(

Vill inte, vill hellre ligga i sängen o mysa.

Men men de är pengar som man behöver bara o bita ihop


Vad ska ni göra för kul då??

XOXO

Lämna ett meddelande
Postat av: Angelica

Kul?? Ja klockan är nu 21:41 isac har precis somnat och jag dööör av trötthet. Så denna fredagskväll kommer jag tillbringa sovandes i min säng!

Kramis

2008-10-17 @ 21:42:42
URL: http://tvanyanseravguld.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0