Laga Paj..

Nu har jag snart gjort nästan allt klart inför stora kalaset ikväll =)
Jag fyller 28 år idag.. Vad vuxet det låter när man säger 28.. Ja bara o inse jag blir inte yngre ..

Imorse fick jag tårta av MrP så gott, han kunde dock inte stanna o äta den med mig då jag valde att ha honom i sängen lite längre istället. Så han fick rusa för att hinna med sitt tåg typ ...

snart kommer min mamma och hjälper mig med de sista. skönt att få lite hjälp.
Egentligen borde jag inte alls sitta här o blogga har inte tid. men men måste man så måste man haha...
Fick en liten paus från allt plock..


Nu har jag inte tid längre lite bilder kommer senare om jag orkar annars så kommer de imorgon, på tårtan o mina rosa muffins som jag bakat istället för tårta =)
Mums



Ha en bra kväll  o ni nu är de äntligen fredag igen =P

XOXO

Lämna ett meddelande
Postat av: veronica

Grattis igen, och ha ett mysigt kalas!

2008-10-03 @ 17:00:33
Postat av: Christina

Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva uti hundrade år... sjunger så fönsterrutorna skallrar Ha det så bra ikväll! Puss och Kram!

2008-10-03 @ 18:02:39
URL: http://tinis82.blogspot.com
Postat av: Bill

Heeeeej...long time..no see

Nu kom jag ju tillbaka lämpligt..lagom till att säga GRATTIS på födelsedagen...

Hoppas allt är bra med dig och Prinsessan..

Måmga Kramar från Herr å Fru Banan..B1 & B2..

2008-10-05 @ 20:51:06
URL: http://vip-zitech.live.spaces.com
Postat av: Jessica

Hoppas du hade en underbar dag med mycket presenter!!

2008-10-05 @ 21:32:35

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0