Ingen idé...

Igår var jag hemma hos min mamma en sväng och lånade hennes dusch min har de ju snott som bekant
Iallafall vi började prata om de här med att oroa sig över framtiden och vi kom fram till att de är ingen idé att oroa sig. För man vet aldrig vad som kommer händ. Det är bättre att leva idag, som om livet kunde ta slut imorgon.
Jag har oroat mig mycket i mitt liv, men de är inge  idé.
Jag har "nojjat" över min kropp, mitt liv, min brist på pojkvän (dock inte längre), vilka som varit mina riktiga vänner osv...

Men det är ingen idé att oroa sig, min kropp har jag ändrat på genom en massa träning och nu ser jag ut precis så som jag vill, har gått från o vara smal till o vara smal men tränad =)
De där "beninga" idealet som skapas med hjälp av fotoretuchering är inge snyggt.. visst kanske på bild men inte i verkligheten, jag lovar!

Pojkväns-bekymret ordnade sig och jag är lyckligare än någonsin, har verkligen hittat min drömprins =) och släpper inte honom....tack Kela och R för att ni presenterade mig för världens underbaraste kille

Riktiga vänner har också visat sig och de var de jag trodde att de var, de är svårt att hålla kontakten med sina vänner när man har mycket i sitt liv. Dygnet har bara 24 timmar och de är mycket som ska hinnas på dom timmarna men jag försöker o gör mitt bästa (och jag vet att de också gör det  även om tiden inte räcker till)

så skit i och oroa er.
För vet du.... du kanske inte lever imorgon... vem vet vad som händer påväg till skolan/jobbet/affären eller var du nu ska..

Så passa på lev nu idag... annars kan de vara försent!

Här kommer en "piffigbild" på mig själv tagen för några veckor sen... nu kan jag inte locka håret så där för jag klippte mig ju i fredags =( synd för jag tycker om o ha de så...



XOXO

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0