I'm singing in the rain...

Yes.. mmm regnet faller ner sakta o lite larvigt.. ni vet såna där små, små droppar. Som man knappt ser men som man blir jätteblöt av på nåt vis.

Jag vaknade med en ond "klump" i halsen imorse, inte bra.
Vill verkligen inte bli sjuk nu har inte tid med det, måste ju träna inför min o Kelas utmaning haha..
Ska faktiskt köra spinning på söndag så jag vet hur det går till =)
Är flera år sen jag gjorde det o då gillade jag det inte.. så vi får väl se hur det går.

Igår pratade jag med min syster, längtar så till den 24:e när hon kommer hem hit...
Jag tänkte ju först ha en stor fest då... men har insett att de är ju henne o V som jag vill träffa så de blir ingen stor fest. Ska bara bjuda de som jag faktiskt umgås med.
Sparar alla andra till om 2 år när jag fyller 30 huuuhhhh vill inte säga det ... usch ryser bara jag tänker på att fylla 30, är de då man är vuxen??
Känner att om jag bjuder en massa folk så kommer jag liksom inte ha tid att umgås med Syrran, MrB och V ... så jag får ta o slå på stort nån annan gång =)


jaja så är det...

XOXO

Lämna ett meddelande
Postat av: vveronica

Jag längtar också!

2008-10-09 @ 11:35:47

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0