Godmorgon världen

Ja nu är jag uppe med tuppen. Har skickat iväg MrP med tåget till jobbet. Så jag tänkte att de är ingen ide att gå o lägga sig en halvtimme bättre att vara uppe. Jag blir tröttare om jag går o lägger mig igen.

Igår hände inte mycket jag umgicks med MrP och vi kollade lite tv och drack te... Såg på I Ditt Anstikte med Magnus Betnér han är ju bara för rolig. Jag skrattar högt åt honom o hans skämt =)
Igår var han på MUF's sommarläger o skämtade med dom... Hihi.. de tyckte jag var kul. Det var kul att se hur "muffarna" reagerade. De skrattade högst åt skämten han drog om typ SSU osv...

=)

Nu ska jag äta lite frukost o sen börjar den här dagen.
I eftermiddag ska jag träffa min mamma, de ska bli kul. Får se vad vi hittar på, hon skulle tona håret =)

Ha en bra dag.


XOXO

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0