F&S o deras Core-pass

Har aldrig testat Core förut men de var riktigt jobbigt.... Man ska "suga in naveln till ryggraden" o sen göra en massa sit up's o rygg övningar osv..
Jag svettades som om jag suttit i en bastu haha =) Men antar att jag gjorde rätt då, eller inte..

Tror iallafall att jag kommer att ha en grym träningsverk i muskler kring magen som jag inte trodde jag hade..

Känns så just nu iallafall.

T var lika duktig som vanligt o satt där o målade utanför dörren, helt lungt.

Nu ska vi kolla Bolibompa o äta kvällsmat. MrP kommer snart o då ska han få paket.

Ha en trevlig torsdag kväll..

imorgon är de fredag o vi är lediga sååå skönt ingen väckerklocka ska ställas....

XOXO

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0