den 1:a november..

Ska jag o Kela (om vi får plats) göra nåt som F&S kallar för Trippeln...

De är ett pass på ca 2 timmar där man kör Spinning, jympa o Ki-Box...
Ska bli skitkul att testa hur mycket man orkar. Märker ju att min kondition o styrka är så mycket bättre än vad den var för 1 år sen.
Ska bli spännande o se om jag klarar det haha =)

Men de ska nog inte vara några problem tror jag =)

Kul att Kela frågade om jag ville med.

Imorgon är det dags för ett Core pass (extra mycket stärkande för mage o rygg...) Måste ta de lite lungt med mina ben för jag har lite problem med mitt vänstar lår... muskeln alltså där bak på låret ...
Vet inte vad som är fel tror att den är lite överansträngd.

Men men då får man vila lite så att de inte blir värre till den 1:a =)

Ska bli jättekul med den här utmaningen.


Har ni några träningsutmaningar?
Jag tror alltid att jag är sämre än vad jag är o svagare osv men jag är nog inte det =)


Vi får se...

XOXO

Lämna ett meddelande
Postat av: veronica

Min utmaning är att nån gång faktiskt börja träna. Tror att jag är alldeles för lat. Om jag hade ett gym hemma kanske..? Men inte ens det är med 100 %...

Du är duktig du! Kram!

2008-10-08 @ 13:11:27
Postat av: Madde

Jag har tänkt att börja pa ett gym som ligger typ 5 minuter fran oss, men har än sa länge inte släpat mig dit... Jag nöjer mig med 5 trappor varje dag än sa länge =)

2008-10-08 @ 14:05:47
Postat av: Jag själv...

Veronica:Tack så mycket.. är lite nervös inför de där. Men de går nog bra =)

Madde:5 trappor är fin fin motion har ju inte så många så jag får gå på gym o gå i trappmaskin haha =)

2008-10-08 @ 14:27:15

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0