De stal mitt badrum...

Igår när jag kom hem så var mitt badrum borta.... jag har ju en fuktskada i de som ni vet ...
och när jag kom hem igår så hade de tagit bort badkaret, handfatet och elementet.... så nu ha rjag en toalettstol kvar o inge mer =(

Så här ser det ut just nu tänkte ni skulle kunna få följa med i renoveringen av mitt badrum =)

Steg 1..









Så nu får vi se vad som händer och hur snabbt det går, De var en snubbe här idag och tog aspest-prover för att se så att de inte finns aspest i väggen för då måste de ansöka om tillstånd innan de får riva ut allt i badrummet.
Och sen så ska allt tätas och göras som "slussar" för att få ut allt skräp så inte aspest-sporer kommer ut i resten av lägenheten.
Jag frågade killen som tog proverna hur de gick till o han förklarade de där med "luftslussarna" för mig. Men de är inte farligt så länge de inte har börjat att riva, därför tar de prover innan.

De var ju smart =)

Iallafall är de inge aspest i väggarna (vilket han inte trodde att de var) så börjar de på torsdag...

Sen ska de bara torka... o de tar ju sin lilla tid.. hoppas de är klart till jul...

Nu ska jag snart ringa mamma för att få låna hennes dusch =)

(har ju ingen egen längre)

Man känner sig verkligen handikappad när nån har tagit ens badrum haha... så van man är vid att få duscha när man vill..

Men men ...
XOXO

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0