Brrr vad kallt...

MMm de är riktigt kallt idag eller ja kanske inte kallare än vanligt men ändå.. =)
Ville inte gå ur sängen idag heller men de är bara att bita i de sura äpplet... och kliva upp ändå.

Så de gjorde jag och de gick okej bara jag hade kommit upp.
Har en sjuk träningsvärk men men då vet man att man lever =) och har gjort nåt o inte bara legat på sofflocket.
 Igår ringde min hyresvärd och sa att de misstänkte att de fanns en vattenläcka/fuktskada i min lägenhet de hade sett de på fasaden. Så de var tvugna att komma in och mäta fukthalten i lägenheten.
När jag kom hem så hade ingen varit där =(
Men jag såg vad de misstänker... Badrummet utanför under mitt fönster på ytterväggen kan man se som en våt fläck... Inge kul..

Vad sjutton händer om de är en vattenläcka/fuktskada?
Måste ju in med fläktar o sånt i badrummet ju =( Och var ska vi så duscha?
De finns ju inga andra duschar förutom hos grannen o de känner jag ju inte.. Hoppas att de inte är så farligt. MrP sa att jag fick låna hans dusch, snällt =) Han har ju trots allt lånat min nu ett tag ;-)

Sen pratade jag med min syster om nyår och hon har bjudit mig o MrP till Berlin över nyår på fest =)
Men jag har sagt att jag kan jobba så jaaa jag hoppas att jag kan bli av med mina pass...

Jag skulle tycka det var jättekul att åka ner dit över nyår.

Men vi får se, håll tummarna åt mig.

Nu dags för lite nytta.

XOXO

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0