Uppe med tuppen

Jag är till o med uppe tidigare än tuppen idag tidigare än alla känns de som... förutom de fulla som ringer o ska ha numret till diverse andra fulla människor ;-)
Ja jag är på jobbet... började 6 imorse =(
inte kul och framför allt inte med tanke på att jag höll på att försova mig imorse och vaknade 05.20...
Men men jag hann o nu är jag här o sitter här och inget händer peppar peppar så jag passar på att blogga lite...

Igår började jag läsa en bok Vingklippt heter den. Den handlar om kvinnan som står bakom den här stiftelsen som finns med i Liza Marklunds böcker Asyl, Gömda och även det som hela Paradiset handlar om...
Vingklippt handlar som sagt om kvinnan som drev den stiftelsen, om hur hon började, varför hon började och om hur Liza Marklund med hjälp av medier krossade hela hennes Stiftelse. För enligt de polisanmälningar som gjordes på den Stiftelsen så gjorde kvinnan som stod bakom den sig inte skyldig till något brott.
Men ändå så förstördes hennes liv.....

Boken är skriven av en Stefan Lundström och Elisabet Hermon den senare är kvinnan som grundade Stiftelsen Trossen som den på riktigt heter.

Ja jag vet inte vad jag ska säga men boken är sjukt bra och hemsk... har bara kommit en bit in i den så jag vet inte så mycket ännu. Men om de är sant så är det helt galet att de kan få gå till så i en land med demokarti...

Jaha de blev djupt o lite argt så här på morgonkvisten =)

Men vad jag ville komma fram till är att jag rekomenderar den boken utan att ens ha läst färdigt den =)

KOnspirationsteorier de är min grej det ....

nu dags o jobba lite här...

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0