Totalt borta...

det har jag varit i nästan två dygn, ja kanske inte riktigt men till o ifrån så har jag sett konstiga monster o drömt mardrömmar som aldrig förr...
Jag har den beryktade influensan o den var inte att leka med usch... men nu har de vänt idag tror jag. Mår bättre o har nog inte 39 graders feber längre, O de är ju positivt.

De är läskigt att få så där hög feber de spelar ett spratt med ens hjärna. Jag kommer inte ihåg allt som hänt de senaste 2 dagarna usch de är läskigt.

Men nu r de på väg åt rätt hålll o idag ska jag nog försöka ta mig till affären en sväng måste ha lite mjölk o så. och sen kommer ju min prinsessa hem imorgon o då går de inte o vara sjuk längre.

Hade fått en kommentar från Marie en av mina vänner hon är i USA just nu o snart ska dom på kryssning på en sån där stor båt o jag är såååå avundsjuk jag vill också vara där i värmen =) men men de har jobbat hårt hon o hennes kille de är värda en semester i värmen.

Jag är ju snart julledig.

Nu ska jag lägga mig i soffan en stund o vila så jag inte tar ut mig helt o blir sjuk igen.

Hoppas ni är friska o krya

XOXO

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0