Tomtefiering av hemmet

Sakta men säkert förvandlas hemmet till ett juligt hem... med tomtar o en massa rött o grönt...

Kablarna har spikats fast så att ingen snublar och slår ihjäl sig... (vilket jag har gjort ett antal gånger haha, ja inte slagit ihjäl mig men snubblat på sladdarna...)

Ska bära ner de där dumma kartongerna som finns kvar i hallen, och sen så ska de handlas lite julmat.. har gemfört en massa priser. Måste ju göra det när man inte är rik =)
Så en del ska hanlas i en affär o de kan jag o T göra idag o resten ska handlas imorgon tillsammans med min mamma...

Nu ska jag fortsätta o "bestämma" var tomtarna ska stå, T bestämmer mest men jag flyttar om lite var eftersom tomtarna kommer upp.
De har en tendens att hamna i klump, ungefär som när hon ska hänga saker i granen ;-)


Ha de gött,

XOXO


Lämna ett meddelande
Postat av: Christina

Jag är helt på T's linje! Tycker tomteklumpar är jättefint! Det kan du hälsa henne... Såg att du jobbar hela helgen. Trist! Kramis!

2008-12-19 @ 17:03:10
URL: http://tinis82.blogspot.com

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0