Tips på kul o gratis

Jag har inte direkt varit någon som har nappat på alla dessa gratis hit och gratis dit. Men efter att ha hört en massa bra saker om http://www.gratismode.se/?c=23797 , går ni in där så "hjälper" ni mig med min fina poänginsamlande. Jag var jag bara tvungen och testa o de är kul och rätt enkelt att tjäna poäng. Jag har aldrig gillat när man måste tjata och bjuda in en massa vänner och skriva kommentarer i andras bloggar för att få några poäng. De är inte min grej. Men här kan man själv tjäna ihop poängen genom att bara klicka runt på hemsidor o de finns massor med bra erbjudanden.
Och sen de att man får välja var man vill ha sina presentkort man får för poängen är ju kanon. Man blir inte låst till en butik eller en sida på nätet osv.

Jag gillar verkligen gratismode.se så jag tycker ni med ska gå in och kolla och registrera er för då får ni poäng o kan klicka hem era egna presentkort.
Kanon eller hur??

Gå in och registrera er nu.


Du vill väl inte vara den ända som missar detta??

Nej just de tänkte väl det =)

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0