Thank you...

Så var det klart då mtt badrum, idag kom elektrikern och satte upp lampan o fixade kablar så nu är det klart!!!

Imorgon kommer städfirman o städar av allt, inkl en del av hallen =)

Jag är glad glad super glad. Men som Emil skrev i en kommentar så var det en upplevelse (som jag hoppas att jag inte behöver uppleva igen på läääänge)

Nu ska jag se Ugly betty o mysa i soffan imorgon är de onsdag o bara 7 dagar kvar till jul...

XOXO

Lämna ett meddelande
Postat av: E

Haha, nåja, din toa blir säkert fin ändå. Men inte lika äventyrlig. :D

2008-12-17 @ 17:33:52
Postat av: Christina

Årets julklapp: Upplevelse-WC! Du kan ju ta patent på det och tjäna massor med pengar! Fast nu är det ju för sent... Attans! Miss U pumpkin!

2008-12-18 @ 22:07:24
URL: http://tinis82.blogspot.com

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0