.... *stackars mig*....

Det är faktiskt synd om mig jag har jäääte jätte ont i halsen =(

Och de är inte ett dugg kul.

Fyy för att ha ont i halsen fast hellre de än nån läskig magsjuka.. Jag vill hem till min P nu ... jag vill ligga i soffan o mysa o dricka te o äta smörgåsar med ost på...


jaja snart så....

*stackars mig*

Lämna ett meddelande
Postat av: jessica

haha nää inga läskiga troll i min tutte. vilken lättnad. har asgarvat hela kvällen o mått toppen=) värdesätta livet lite mer borde man göra. stackars dig som e sjuk.. lika gullig din lilla dotter ju=)

2008-12-08 @ 20:19:54
URL: http://jnm.blogg.se/
Postat av: Marie

Hej! Allt bra har, ar hos Doris & Jack i Florida nu. New York var coolt! Aker till Miami i morgon, stannar 1 dag och sedan aker vi pa kryssning. Kl ar 18.50 har nu.. Synd, for annars kanske det hade varit nagon online pa msn.. Hoppas du mar bra och halsa lilla T & Mr P. Kram Marie

2008-12-11 @ 00:52:42

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0