Lillstrumpa o MrB

idag ska de åka hem igen till Berlin... jag vill inte det, den här veckan har gått för fort tycker jag.. Inte kul alls men men vi ska ju åka ner dit snart så de blir bra.

Idag ska vi hänga med dom fram till 16.15 när de blir hämtade för att åka till flygplatsen.
Imorgon är de nyårsafton, de blir en ganska stillsam sammankomst hemma hos P, Kela en kompis ska börja jobba 07.00 på nyårsdagen så de får bli rätt lungt. Och hon jobbar på sjukhuset så de är ju inte direkt bra om hon är "bakis" på jobbet =)

Men de blir god mat o vin och så champagne kl 00.00---

Tänk att de redan gått ett helt år. Förra året var vi ute i skogen med MrB och hans familj.. Vi grillade kl 00.00 och hade tomtebloss o de var massor med snö... tänk om d ekunde börja snöa idag som de gjorde för ett år sen... då skulle jag bli hemskt glad =)

Under tiden får jag njuta av bilder från förra året.....










En T med ketchup runt hela munnen o ett tomtebloss i handen....



Gott Nytt År önskar jag er alla....





Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0