Ledig

Äntligen är jag ledig =)
Idag väcktes jag kl 07.10 av att hantverkaren kom o ringde på dörren o frågade vilken färg på mattan jag skulle ha i badrummet...
Jag som log o sov fick slänga på mig kläder för att öppna dörren o var helt yrvaken .. men men de blev en ljusgrå matta, fanns bara beige o ljusblå att välja på mer.. så ja de blir bra.

Nu verkar de som att de är på G mitt badrum. Han sa att han trodde att grejerna till väggarna skulle komma imorgon o då skulle han kunna fixa allt det och sen är de bara att sätta tillbaka mitt badkar o handfat o alla skåp o sånt =)'

Men han trodde absolut att de skulle vara klart till fredag!!
Så på fredag blir det ett lååååångt varmt skumbad med ett glas vin till ... T är hos sin pappa och MrP åker till sin pappa över helgen o hälsar på. Så jag blir helt själv på fredag kväll.
Ska bara bli lite skönt, jag har verkligen vant mig av att vara själv här hemma. De känns jättekonstigt att han inte är här på kvällen...
Igår ringde jag o frågade honom om han skulle komma hem direkt efter jobbet eller om han skulle göra nåt. Han skrattade lite o sa att han var tvungen att åka hem till sig först en sväng men att han skulle komma hem så fort han var klar... haha klurigt de där med hur man ska uttrycka sig... han är ju alltid här iallafall så jaaa jag vet inte äsch nu svamlar jag mest.
Bäst att gå o kolla vad T gör i köket hon gör julpyssel tror jag =) Hon gjorde iallafall de när jag satta mig här ;-)


XOXO

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0