köpe pepparkakor

snart ska jag ge mig av från jobbet,,, eller ja om en timme o 20 min ... men då ska jag till affären o handla pepparkakor o ädelost o sen måste jag bara ha toalettpapper.. de tråkigaste som finns att handla är ju toalettpapper

Får satsa på ett vackert papper nu när de snart är fint i badrummet jösses vad jag tjatar om mitt badrum jag vet men de stör mig att de inte är klart!!

Ska ha små tomte-skrällen på toapppret nu!

Åhh blir lite arg varje gång jag tänker på det, usch o fy för det.
Ska hem till mamma o låna duschen idag som vanligt =) men då får jag ju träffa henne med.
Förresten glömde jag säga det jag var på mammas konsert i onsdags jag, T och Patrik kom dit o lyssnade de var jättefint.. lite mama mia och lite julsånger o lite annat smått o gott =)

Vi hade kul o de var jätteduktiga!

Nej nu kör vi den sista stunden =P

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0