Julestök och tomtegröt

Nu är de klart eller ja nästan.
Alla julklappar är handlade, maten klar de som går att förbereda.
Knäcken gick åt skogen helt kladdig... går inte och äta.
Skinkan blev dock god =)

Grannen står i vardagsrummet och väntar på att bli klädd.
(haha menar ju naturligtvis att granen står i vardagsrummet inte nån av mina grannar haha)

Glöggen handlas av MrP så jag kan få mig en lite kopp lätt glögg när jag kommer hem ikväll.

För gissa var jag är ??

Ja just de på jobbet, som vanligt men nu är de bara 6,5 timmar kvar så är jag ledig till den 8:e januari



hurra hurra...


Om de inte blir mer bloggat så
ja...

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA =)


Puss o kram

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0