Jobb

Om en timme sitter jag med lurarna på öronen o datorn redo =)
De är jobb som står på schemat denna fredags natt.. för de är 03.00 jag får logga ut o gå hem. Känne rmig redan trött så jag vet inte hur detta ska gå. Gick upp 8 imorse för jag hade T hos mig...
Och sen har de varit fullrulle hela dagen. Var och tränade förut körde ett konditionspass, kändes jätteskönt att äntligen träna igen. De är ju 2,5 veckor sen sist så de var på tiden =P
Har ju varit sjuk o haft onti halsen osv...

Men nu är jag tillbaka igen o redo för en massa träning balnd all jul mat =)


Nu ska jag packa ihop lite "nattmat" och sen ge mig av måste förbi affären o köpa lite godis så jag inte somnar de är ju trots allt fredag idag


Trevlig helg

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0