jag hinner ju inte med

Tiden går för fort och de är för mycket människor at umgås med att jag inte hinner blogga =)
Fast de gör nog inte så där jättemycket...

Julafton var kanon vi var o hälsade på min morfar först och sen bar de av hem till mig för att fixa innan familjen kom hit. Det blev många fina klappar, jag fick en telefon fina badlakan, tacoskålar, ojoj glögg muggar, körkortsgrejer =) hmm och en massa annat . de blir för mycket att skriva ut allt här... T fick en massa roliga saker med men de får hon berätta själv =P

Sen juldagen var de bara middag med lillstrumpa och MrB sen var de utgång var på Palace och på harrys... de var jättekul =)

Annandagen bjöd på middag hos moster med tjocka släkten och en massa Nintendo Wiii =) hoppade backhoppning o åkte skidor. Jag vill oxå ha =)

Ja hmm mer då igår var de middag hos P's mamma hade jättekul spelade spel och åt en massa god mat. Och idag ha rjag tränat för som ni ser så har de ätits en hel del under den här helgen så nu var de skönt att röra på sig.

Och bäst av allt snart kommer T hem igen =)

Så nu hinner jag väl inte blogga igen på ett tag, men nu ser ni att jag har de bra iallafall.....

Hur harni haft de?? Bra hoppas jag.


Puss o kram

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0